کاربرِ فناوری یا آفریننده‌ی فناوری

 

کودکان و نوجوانان با یادگیری برنامه‌نویسی، می‌توانند به جایِ کاربرِ فناوری، آفریننده‌ی فناوری باشند، برنامه‌ها و بازی‌ها را بهتر بفهمند، آن‌ها را به فرمان خود درآورند، و ایده‌های خلاقانه و نوآورانه‌ی خود را به بازی، انیمیشن، نرم‌افزار، وبسایت، برنامه، اَپ، و کسب‌وکار تبدیل کنند. برنامه‌نویسی در همه‌ی رشته‌ها در دبستان و دبیرستان و دانشگاه کاربرد دارد و دروازه‌ای نیز برای فرصت‌های شغلی گوناگون در عصر دیجیتال به شمار می‌رود، زیرا درخواست برای برنامه‌نویسان چیره‌دست بسیار فزاینده است. از این رو، کُدآموزی در کودکی و نوجوانی، کارراهه‌های گوناگونی مانند ساخت نرم‌افزار، ساخت بازی، مهندسی داده، هوش مصنوعی، و بسیاری دیگر از زمینه‌های نوپدید را برای آینده‌ی آنان باز می‌کند و ایشان را برای رقابت در بازارِ کار آماده می‌کند تا به خوبی به کار و آموزش در جهانِ در هم تنیده با فناوری اطلاعات بپردازند.

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده

جست‌وجو در نوشته‌ها

دیگر نوشته‌ها

سبد خرید