کاربرِ فناوری یا آفریننده‌ی فناوری

 

کودکان و نوجوانان با یادگیری برنامه‌نویسی، می‌توانند به جایِ کاربرِ فناوری، آفریننده‌ی فناوری باشند، برنامه‌ها و بازی‌ها را بهتر بفهمند، آن‌ها را به فرمان خود درآورند، و ایده‌های خلاقانه و نوآورانه‌ی خود را به بازی، انیمیشن، نرم‌افزار، وبسایت، برنامه، اَپ، و کسب‌وکار تبدیل کنند. برنامه‌نویسی در همه‌ی رشته‌ها در دبستان و دبیرستان و دانشگاه کاربرد دارد و دروازه‌ای نیز برای فرصت‌های شغلی گوناگون در عصر دیجیتال به شمار می‌رود، زیرا درخواست برای برنامه‌نویسان چیره‌دست بسیار فزاینده است. از این رو، کُدآموزی در کودکی و نوجوانی، کارراهه‌های گوناگونی مانند ساخت نرم‌افزار، ساخت بازی، مهندسی داده، هوش مصنوعی، و بسیاری دیگر از زمینه‌های نوپدید را برای آینده‌ی آنان باز می‌کند و ایشان را برای رقابت در بازارِ کار آماده می‌کند تا به خوبی به کار و آموزش در جهانِ در هم تنیده با فناوری اطلاعات بپردازند.

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده

جست‌وجو در نوشته‌ها

دیگر نوشته‌ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید